PRIMA PAGINA
DESIGN
PROMOVARE
SERVICII
ALTE SERVICII
MODALITATI DE PLATA
PRETURI STANDARD
CERE OFERA DE PRET
ALATURA-TE NOUA
NEWSLETTER
Un utilizator de internet care cauta un serviciu sau un produs nu are rabdare sau timp sa parcurga mai mult de doua pagini de rezultate. De aceea, este foarte important ca website-ul dumneavoastra sa beneficieze de serviciile de promovare on-line. Toate categoriile dumneavoastra de public tinta va vor putea gasi cu usurinta in primele rezultate ale cautarilor.
Click pentru a citi mai multe.
![]() |
---|
Search Engine Marketing (SEM) sau Marketing-ul Motoarelor de Cautare este cea mai optima solutie pentru a genera trafic de calitate pentru site-ul dumneavostra si cresterea valorii brand-ului. Este foarte eficient din punctul de vedere al costurilor, deoarece ofera multe avantaje unice pe care advertising-ul traditional nu le poate oferi.
Pentru a gasi informatiile dorite, utilizatorii folosesc intr-un numar foarte mare motoarele de cautare. Acestea creaza conexiuni puternice intre potentialii utilizatori si site-urile web care sunt listate in primele pagini de cautari, atunci cand se cauta dupa cuvintele cheie legate de industria in care activati sau tipurile de servicii si produse pe care le oferiti.
Deoarece foarte multe persoane confunda SEO cu SEM trebuie retinut faptul ca SEO este doar o componentă din marketing-ul motoarelor de căutare (SEM). SEM este procesul de promovare a unui site web prin intermediul motoarelor de cautare pe internet si cuprinde o varietate de tehnici de marketing destinate atragerii de trafic web. SEO este tehnica de optimizare a unui site web pe cale naturala, pentru a putea fi regasit in listarile organice din motoarele de cautare.
Tehnicile de promovare on-line SEM constau in: optimizare pentru motoarele de cautare - SEO, publicitate Pay-Per-Click (plata-pe-click), linkuri platite, publicitate clasica prin bannere, etc.
Marketing-ul direct prin folosirea Internetului ca mediu de comunicare este cunoscut sub numele de "marketing prin e-mail" si constituie astazi o necesitate, indiferent de domeniul de activitate.
Marketing-ul prin e-mail permite prezentarea personalizata a produselor si serviciilor dumneavostra posibililor clienti, prin intermediul e-mail-ului. Procesul consta intr-un numar de etape distincte:
- Definirea obiectivelor companiei
Daca obiectivele strategice nu sunt clare, atunci orice tactica aplicata in cadrul campaniei de marketing are sanse mari sa esueze. Obiectivul companiei este sa creasca vanzarile, sa genereze contacte noi, sa construiasca cunosterea marcii, sa dezvolte o campanie integrata sau ca parte a unei strategii de pastrare a relatiei cu clientii.
- Determinarea publicului tinta
Acesta etapa este formata din doua elemente extrem de importante: segmentarea publicului tinta si selectia clientilor reali.
Principalul avantaj al campaniilor de marketing on-line este faptul ca destinatarii aleg daca vor sa primesca anumite informatii sau nu - practic se autosegmenteaza. Stabilirea primitorilor reali necesita existenta unor liste de adrese de e-mail si actualizarea lor permanenta.
- Intocmirea continutului mesajului
- Intocmirea raspunsului
Obiectivul unei campanii prin e-mail trebuie sa fie primirea unui raspuns de la destinatarul mesajului, iar compania trebuie sa fie pregatita sa reactioneze fiecarui raspuns.
- Testarea tehnologiei folosite si mesajului ce trebuie trimis inainte de expediere
- Trimiterea mesajului
Inainte de trimiterea mesajului trebuie sa se tina cont de: ora zilei, ziua (e-mail-urile de afaceri trimise in dupa-amiaza zilei de vineri este posibil sa stea in cutia postala pana luni dimineata), ora globala/data (trimiterea mesajelor poate fi influentata de diferentele de ora dintre destinatar si expeditor).
- Masurarea rezultatelor
Elementele care conteaza in realizarea unor statistici ale rezultatelor sunt: livrarea e-mail-ului (asigurarea ca mesajele au fost expediate, ca adresele au fost corecte sau filtrele antispam nu au blocat e-mail-ul), rata deschiderilor mesajelor, rata de click-uri pe link-ul spre pagina web continut in cadrul mesajului, rata de conversie (ce procentaj dintre destinatari au cumparat efectiv un produs sau au apelat la serviciile companiei).
Avantajele majore oferite de campaniile de marketing prin e-mail sunt:
- rapiditatea cu care email-urile trimise ajung la destinatar
- costurile reduse
- facilitati de administrare a datelor de contact si mesajelor
- personalizarea mesajelor trimise
Serviciul de mesaje scurte (SMS) este o modalitate de comunicatie, folosita in telefonia mobila, ce permite schimbul de mesaje text intre retelele de comunicare. SMS-urile reprezinta protocoale de mesagerie puternice, datorita standardizarii si popularitatii obtinute in timp.
Campaniile de SMS marketing ofera oportunitati deosebite de promovare a brand-ului, produselor si serviciilor oferite de companie (personalizare, interactivitate, etc.) si pot contribui in mod hotarator la cresterea veniturilor dumneavoastra.

GLOBAL DESIGN
Suntem aici pentru a va ajuta sa beneficiati la maxim de avantajele oferite de catre internet, prin dezvoltarea unor pagini web profesionale. |
Global Design |
SCRIPT
Joaca spanzuratoarea sau descarca ![]() Joaca X-O sau descarca ![]() Calculator sau descarca ![]() |
